Pääsin mun tentin läpi!!!!  Äsken tuli postia himaan, tai se posti tuli sillä välin kun olin koomailemassa sängyssä, yritin saada itseäni lämpöiseksi ja nukahdin. Lämmin kyllä on nyt, täytyy sanoa. Lisäksi mukissa lämmintä kaakoata ja hyväksytty tenttitulos oikeustieteen johdattavasta vieressä. Nyt on hyvä mieli! Mä teen sittenkin mun elämällä jotain! Kävin nimittäin äsken taas kuuntelemassa sitä "sinäet-teemitäänelämälläsi -saarnaa" johon kuuluivat osiot:

1. Kävisit edes töissä, 2. Mene töihin (joo sinnehä vain mennää sinne minne haluaa) 3. Olet laiska ja saamaton (ehkäpä tavallaan totta...) 4. Mene opiskelemaan (johon vastaan aina että oikkikseen ei vain "mennä" ja että olen kyllä hakemassa sinne, KEVÄÄLLÄ) jonka jälkeen seuraa pakollinen osio 5. "hanki itsellesi B suunnitelma, mita muuta haluat tehdä? Haejonnekinmuualle ja meneopiskelemaansitäpaskaa (johon vastaan aina että minä EN halua muualle ja että minulla ei ole kunnon suunnitelma B:tä, koska jos en pääse oikkikseen niin nämä B haaveetkaan eivät ole sen helpompi eli valtiotieteet, yhteiskuntatieteet...)