Peli alkaa klo 5. Aamuyöstä. Ja KYLLÄ aion todellakin herätä. Kamoon puolivälierät. Ei voi missata. Tsekki, kyllä se voidaan voittaa.

Mun kirjallinen anti on tänään vähän köyhää. Aivot menee aina jotenkin jumiin kun otan päiväunet. Pystyn ajattelemaan silloin ehkä perustarpeita, syömistä, nukkumista, syömistä, nukkumista.... ja nyt vielä lätkä, sekin mahtuu aivoihin. Olen muuttumassa mieheksi.

Kun tänään lähdin aamulla kotoa yllätyin siitä lumimäärästä mikä vastassa oli. Kahlasin kotiportailta suoraan hangen tapaiseen. Rakastan lunta. Olin unohtanut kuinka paljon. Ja nyt sitä on enemmän kuin vuosiin! Huomenna suunnitelmissa mennä synttäreiden kunniaksi laskemaan mäkeä, lainataan samalla alakerrasta pulkkaa. Olo on nytkin kuin lapsella. Odotan niin kovasti huomista! Sain siskolta tänään jo lahjan postissa. Nomination koruun yhden palasen lisää. Happy Birthday palasen. Ja nyt nuorempi sisko toi kukkia. Hitto mulla on kivat synttärit vaikka ne ei ole vielä ees alkanu. Tämä tarkoittaa selkeästi sitä että Suomi ei vain voi hävitä lätkämatsia Tsekille, se pilais mun loistavasti alkaneet synttärit.