Elämäni koostuu lukemisesta, syömisestä (ko. ruuan valmistamisesta), siivoamisesta, liikkumisesta, meilien kirjoittamisesta ihmiselle jolle en koskaan lähetä niitä sekä ikävästä tätä ihmistä kohtaan. Varsinkin nyt kun pitäisi yrittää olla pitämättä yhteyttä. Hänen takiaa, itseni takia, etupäässä tosin hänen takiaan. En halua että hän miettii liikaa minua, että on liikaa ikävä, minä en ole se joka on vieraassa maassa, vieraassa kaupungissa opiskelemassa vieraalla kielellä, yrittäen samalla hankkia uusia ystäviä. Nyt tiedän että välitän hänestä, teen asioita hänen takiaan, huolimatta siitä että tästä tulee minulle paha olo.

 

Piristävämpiin asioihin. Oli kiva torstai. Tai semisti jees. Ärsytyshetkiä oli tosin usempi. Tässä pari otosta.

 

MINÄÄÄ, ja mun sormus ja kamera. (18-vuotislahja veljeltä)

 

Mun kengät eri kulmista. (Ja nilkat ei oikeasti ole noin paksut, en tiiä mikä niissä on tossa kuvassa... :0 )