Haistakaa kaikki vittu kun ette ole täällä nyt kun tarvitsisin teitä! Haluaisin että joku sanoisi nyt että rauhoitu ja että kaikki on ihan okei, mennään ulos kävelylle ja tekemään lumiukko. Tai että anna kun mä halaan sua kun näyttää että sulla on paha mieli. Mutta ei, kaikki on jossain helvetissä ja täällä ei ole ketään. No jaa. Ajatellaan positiivisesti, oikeastaan mä pärjään ihan hyvin ilman muita, olen oppinut olemaan yksin, niinkuin aina. Mulla ei ole mitään harhakuvitelmia siitä että joku tulee joskus olemaan mun tukena. hahahaaa anna mun nauraa niille jotka oikeasti ajattelee että on mahdollista rakastaa toista ihmistä koko elämänsä eikä pysty elämään ilman sitä toista. Tämä voi ehkä päteä kun ollaan sukua ja perhettä, mutta alan epäillä sitäkin tässä. Voin kertoa että tutkimukset tällä osa-alueella jatkuvat. Kiitos. Hei hei. Menen tästä katsomaan Underworld Evolutionia. Byeeeee.....