Miksi aina silloin kun herää tyytyväisenä omiin saavutuksiinsa ja yleensäkin siihen mitä on saanu aikaiseksi aiempina päivinä niin saa muistutksen jostakin ihmisestä josta ei oikeastaan haluaisi kuulla? Miksi, oi miksi mun ei vaan anneta olla onnellinen? Onko se niin helvetin väärin että kerrankin olen saanu mun rytmit kohdilleen, luen näitä entisiä pääsykoekirjoja, tunnen että teen jotain ja sitten pitää saada päin naamaa sellaisen ihmisen jutut jonka haluaisi vaan unohtaa, jotta olisi edes vähän helpompi olo? Miksi muut ihmiset pilaa aina kaiken? Ja miksi musta tuntuu että se menee aina just noin, muut ihmiset pilaa, en minä. Onneksi muahan ei kiinnosta vittujakaan, onneksi ei kiinnosta, ei sitten yhtään, eiiiiii kiiiinnnnostaaaa.... lalllalalalaalalaa. Eipä. Paska. Okei. Yritän jatkaa siitä mihin jäin ennen kuin kävin Facebookissa pilaamassa loistavasti alkaneen aamun. Eli laitan itseni nätiksi/semi nätiksi, ja lähden kaupunkiin ostamaan lamppuja sekä käymään KELA:ssa. Kyllä. Minä teen tuon kaiken, ja sen jälkeen lähden lenkille. Ja sitten alan taas lukea. Ehkäpä se tästä.