Päivä alkoi kolmella herättämisellä. Ensin Kelan täti soittaa että sulta on loppunu tuet viime kuussa ja et ole hakenu niitä ja mä olen että ne loppuu vasta maaliskuun alussa ja kyllä mä siihen mennessä haen ja sitte ollaanki että oho, niinpäs onkin. Sitten tulee hyvän huomenen toivotukset jotka luen toivottomassa tokkurassa ja luulen että näen unta. Sitten tulee joku yhdentekevä viesti josta en siis edes muista mitään. Voisi olla hyvä idea muuten tarkistaa jos se olikin jotain tärkeää. No joo. Sitten mukava puhelu että tulipa sitten lisää laskua siitä sairaalakeikasta siellä Saksassa. Huudan täällä oikein Hallelujaa niin helvetin innoissani olen. Tässä kuussa on muutenkin jo tarpeeksi tiukkaa niin sitten vielä tämäkin. Olisi pitänyt tajuta laskea vähän varaa eikä käyttää kaikkia rahoja kaikkeen turhaan. Pohdin tässä nyt hiljaa että mitäköhä vittua mä nyt syön. Varmaan noita kenkiä, mekkoja, sukkahousuja sekä laukkuja joita riittää kun niihinhä ne rahat on menny. Jes. Puhelinlaskutkin vielä tulematta. Fuck, shit fuck. Olen niin kusessa. Tässä kuussa on luultavasti pakko ruinata sukulaisilta rahaa koska säästötiliin en koske. Se on hätävaran hätävaran hätävara.