Vähään aikaan parasta mitä mulle sanottu. Joo voin vaikuttaa hullulta kun paljastan sen, mutta sellainen minä vain olen. Minuun vaikuttaa vahviten se että joku minulle läheinen vakuuttaa välittämistään sillä että olisi valmis väkivaltaan takiani.

Messenger keskustelusta pätkä:

P on siis henkilö jota semisti tapailen tai mitä tämä nyt sitten onkin. Olen selittänyt tästä jo joissakin merkinnöissä.

 

A: Mua sillee häiritsee
 olla P:n kanssa tai siis nähä sitä
 mut pitää varmaa tulla sinuiksi sen kanssa

N: Kui häiritsee?

A: sillei et mun tekis mieli olla sille ilkeä
 ja hakata sen päätä seinää ja puukottaa se sen jälkee ku oon kiduttanu sitä
 mut sit toisaalt taas se on mukava ni ei viiti

N: voi voi. Miksi? :D

A: siksi että se on typerä ja vaikee ja aiheuttaa sulle huolta
 tai siis pahaa mieltä
 ja haluan eliminoida kaikki esteet sun elämästä 
:D


 

Kiitos kittos kovasti. Tiedän että sä pidät mun puolia. Ja kiitos myös siitä että sanoit P:tä mukavaksi koska tiedän että tarkoitat sitä.